Kom i form

Rivstartar 2012 med Fitnessfighten 30 dagar

Träningsdagbok

Kategori: Träningsprylar




Idag kom min träningsdagbok!

Förutom att jag sedan drygt 2,5 år alltid fyller i min träning på Funbeat, har jag nu införskaffat en bra bok att ha med mig på gymmet. Nu när jag skall börja komma ihåg och utföra olika övningar, hålla ordning på antal repetitioner och vikter tänkte jag att det vore bra att ha en riktig träningsdagbok.

Den här boken verkar superbra!

Detta är en användarvänlig träningsdagbok utformad efter motions- och elitidrottares egna önskemål! Här finns anteckningsutrymme för styrketräning och konditionsträning, samt uppvärmning och stretch. Dagboken räcker cirka ett år och förutom anteckningsutrymme bjuds praktiska träningstips och enkla tester så att du kan följa upp din träningsutveckling.

Och det bästa av allt.... Den kostar bara hundralappen inklusive fri frakt!




Kommentarer

  • Susanne Nyträsk säger:

    Nu är jag anmäld....tog kick start på world of shape:-)

    Gott Nytt År

    2012 ska bli ett härligt år

    Kram

    Susanne

    2011-12-31 | 12:19:29
  • LOTTA säger:

    Hej! Jag har precis upptäckt funbeat som verkar vara ett ypperligt bra sätt att hålla koll på sin träning! Jag är på jakt efter ett bra träningsupplägg för styrketräning för nybörjare. Vet du något sådant som man kan hitta någonstans? Kommentera gärna i så fall inne på min blogg. Behöver all hjälp jag kan få!

    Hälsningar

    Lotta

    2011-12-31 | 14:37:45
    Bloggadress: http://www.viktinfo.wordpress.com
  • Karin säger:

    Åh en till funbeatare under FF :)

    2012-01-03 | 21:19:56
    Bloggadress: http://karinwittur.blogspot.com

Kommentera inlägget här: