Kom i form

Rivstartar 2012 med Fitnessfighten 30 dagar

Fitnessfighten 1/30

Kategori: Fitnessfighten


Att sätta igång ett nytt hälsoprojekt den 1 januari är nog lite speciellt då jag tror att det är en dag som de flesta unnar sig lite extra gott (läs pizza) och drar igång "det nya året" först imorgon bitti som dessutom är en måndag...

Idag valde jag att avstå cardioträningen av den enkla anledning att det var fest i torsdags och fest igår....  Så istället la jag lite mer fokus på maten.

Men jag körde igenom FUSTRA programmet och la till några extra övningar med biceps och en extra planka! Det var kul!

12.00 Frukost; 2dl yogurt naturell 3% & 50g müsli (Paulúns blåbär & vanilj)
14.00 Mellanmål; två kokta ägg
17.30 Middag; 300g wookad kyckling & 300 wookgrönsaker med ingefära, chili och lite fisksås
21.00 Kvällsmål; 50g hallon & 100g minikeso

Kommentarer

  • Susanne säger:

    Härligt att läsa här, jag kör kick-start samtidigt. Jag var väldigt ensam på min löprunda igår:-) Inte många människor vakna:-)

    Jag har nästan samma vikt och mått som du, spännande att se hur det blir, dock missat att mäta halsen.

    Lycka till

    Ps. Jag snor din spotify lista:-) ds.

    Kram

    2012-01-02 | 09:32:53
  • Maribella säger:

    Härligt att läsa att du är igång!

    Stor kram

    2012-01-02 | 10:24:15
    Bloggadress: http://www.maribellassk.blogspot.com
  • Nettan säger:

    Alltid spännande att följa dina projekt och så kommer det även bli att följa dig här. Lycka till !

    2012-01-02 | 11:25:27
    Bloggadress: http://http://tjock-chic.blogspot.com

Kommentera inlägget här: