Kom i form

Rivstartar 2012 med Fitnessfighten 30 dagar

Fitnessfighten 17/30

Kategori: Fitnessfighten

Yes!
Äntligen börjar vikten lossna lite grann.... minus 3 hg till! Totalt: -3,8 kg

Även denna dag var planerad men ändrades....

Spenderade förmiddagen med lilla E som hade studiedag och under eftermiddagen hängde vi med en härlig väninna och hennes son på Kungsbacka Bibliotek. Glass till barnen och kaffe till oss! ;)
Sen blev det äntligen inköp av ett par "snyggestövlar" till lilla E som äntligen får något annat än ett par snart utslitna Timberlandkängor på fötterna.




Landade hemma vid 18 och insåg att idag räckte tiden helt enkelt inte till så jag tog beslutet att ta en vilodag.
Ett beslut som jag tror såväl mina knän som höger ljumske uppskattar.
Det känns helt ok och jag är absolut inte uppstressad över en missad träningsdag. Jag har ätit bra, ett par hundra kcal under rekommenderat och jag känner redan nu hur härligt det skall bli att köra ett tidigt pass imorgon bitti.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: