Kom i form

Rivstartar 2012 med Fitnessfighten 30 dagar

Framtiden... resten av 2012

Kategori: 2012 - Mål







Lina frågade i en kommentar här nedan om jag kör vidare med FF en månad till eller om jag kör själv....?!

Tja... egentligen så kör jag ju faktiskt vidare såsom jag gjorde i januari men med lite annorlunda träningsupplägg och lite mer tillåtande kost (läs ett glas vin då och då ;))

Jag har satt vissa mål för 2012 - mål som skall uppfyllas!

Den här gången blir det inget quickfix, det blir genomtänkt kost i rätt mängd, rolig träning och rörelse samt utveckling och utbildning på andra plan!

Kost, Motion, Välbefinnande, Utveckling & Livet självt står i centrum.....!

Bloggen skall få vara med under hela året.

Ett år då jag skall praktisera all den där hälsosamma teorin som jag faktiskt kan och har lärt mig.
Ett år då jag skall fortsätta träna, prova på nya fysiska utmaningar, bli starkare och smidigare.
Ett år i kunskapens tecken då flera kurser på högskolan skall klaras av parallellt med heltidsarbete.

Jag går ett spännande år till mötes med andra ord....!

Bloggen får bli min samlingsplats där jag noterar värdefull information, tips, recept, statistik och annat matnyttigt.
När året är slut, skall målen till största delen vara uppfyllda och bloggen skall avslutas....

Häng me´på ett händelserikt år!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: