Kom i form

Rivstartar 2012 med Fitnessfighten 30 dagar

Fitnessfighten 13/30

Kategori: Fitnessfighten



Träningen går som på räls.....!

Fredagens utmaning bestod däremot att försöka få till det med maten.
Lilla E hade tillsammans med 3 kompisar blivit inbjudna till Disney on Ice i Scandinavium då dom "behövde" ha 4 små flickor som skulle sitta i en båt under scenen med "Den lilla Sjöjungfrun".
Så vad gör man? Inte slänger man upp en burk kesella och bär mitt under föreställningen.....?!
Jag löste det som så att strax innan vi åkte, vid kvart över fyra, åt jag en sallad med mycket grönsaker, en röra med kesella & räkor samt 2 äggvitor och 65g avokado. Min tanke var att fett och protein mättar!
Mycket riktigt... i pausen, vid 19 drack jag en ramlösa och åt ett äpple och var så där lagom hungrig när jag senare på kvällen landade i soffan vid kvart över nio. Då smakade det gott med keso/kesella, vaniljpulver, en passionsfrukt, 5 hackade mandlar och kanel!
Fredagsmys!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Är också med i ff - jag slängde upp kesella och bär i pausen ;-) ...

    2012-01-16 | 15:46:08

Kommentera inlägget här: