Kom i form

Rivstartar 2012 med Fitnessfighten 30 dagar

Fitnessfighten 7/30

Kategori: Fitnessfighten

Igår, dag 7, var den hittills tyngsta dagen för mig.

Efter alldeles för lite sömn efter nattjobb och pågående pms kände jag absolut ingen som helst träningslust.
Men vad gör man.... jo åker till Sportlife Kungsbacka.
Kände mig nästan grinfärdig när jag parkerade bilen - ville inte! MEN ... efter bara en liten stund på löpbandet med hög glad musik i hörlurarna var nedstämdheten och grinigheten som bortblåst!

En skönt FUSTRA pass på 75 minuter senare körde jag hem betydligt gladare!

Kommentarer

  • Hannah säger:

    Vet du, att jag hade en sån dålig dag idag också, men det fanns inget annat än att ta sig till gymmet ändå och såklart så mår man ju så himla mycket bättre efteråt, ja eller så fort man kommer igång. Jag körde dessutom 90 minuter yoga, skönt å få sträcka ut sig lite. Tur att vi är så disciplinerade att vi kör på!! Hejja oss!

    2012-01-08 | 22:28:05
    Bloggadress: http://gingertea.blogg.se/

Kommentera inlägget här: