Kom i form

Rivstartar 2012 med Fitnessfighten 30 dagar

4 veckor kvar....

Kategori: Guldkant i tillvaron






I maj 2009 reste jag ensam på en träningsresa till Monte Gordo.
Researrangör var Springtime Travel och tidningen Topphälsa. Det blev en fullkomligt fantastisk vecka! Morgonpromenader, roliga träningspass, inspirerande föreläsningar och inte minst var det under denna vecka som jag insåg att jag kunde och tyckte att det var roligt att springa!

Under veckan lärde jag känna flera fantastiska tjejer!



Sarah var där för att bla skriva ett repotage för GP om just träningsresor;



Och gissa vem som hamnade i den tidningen......? ;)

Drygt ett år senare, i maj 2010, träffades vi alla i Göteborg för att springa Göteborgsvarvet tillsammans;




Anna i mitten och Elisabeth "Bettan" till höger är goa grannar från Uppsala!
(Bettan sprang sitt första Göteborgs Varv 59 år gammal!)


Året därefter, 2011,  upprepade vi proceduren...


Idag är det 4 veckor tills vi ses igen!

Jag, Sarah, Anna och Elisabeth skall åka på träningsresa till Turkiet!

Researrangör är Springtime Travel och skulle varit Blossom Magazine... men blev till slut tidningen Topphälsa!

Sol, All-inclusive, träning, föreläsningar, skratt och en och annan drink!

HÄR är schemat för veckan! Visst ser det grymt ut! Tänk att få börja varje dag med yoga, morgonjogg och frukostbuffé?!


Så idag kopplar jag på det där lilla extra hälsofocuset - 4 veckor till vårens absoluta höjdpunkt och jag vill absolut åka dit och känna mig stark och fräsch!

Kommentarer

  • Susanne säger:

    Åååh!! Jag blir sååå sugen:-) Du kommer få det helt underbart med all härlig träning, sol och glada människor.

    Njut åt mig också:-)

    Kram

    Susanne

    2012-02-17 | 15:18:47
  • Ina säger:

    NEEEEJ!! Åh, då åker vi om varandra! :(

    Alltså, nu skäms jag! Såg ditt mail om grattulationer om min FF-vinst i januari och massa fina ord, och jag skäms ööögonen ur mig för att jag inte sett det förrän nu?! Det gick inte att kommentera hos mig då för stunden läste jag i mailet bl.a. Känner igen dig...så jag måste ha varit här och kikat tidigare iaf :)

    Hur som helst så vill jag tacka jättemegamycket för dina jättefina ord! Blev alldeles rörd här!

    :)

    HAHA! Klockrent om jag nu har svarat på din kommentar ändå.. på nåt sätt. Isfåfall är det senilitet i ung ålder :P

    2012-04-01 | 19:43:22
    Bloggadress: http://inas.se

Kommentera inlägget här: