Kom i form

Rivstartar 2012 med Fitnessfighten 30 dagar

Biostrategi....

Kategori: Allmänt


För att fira att lilla E äntligen är frisk och att alla vattkoppor är intorkade blev det idag lunch & bio på stan!

Jag åt lunch, kyckling & wookgrönsaker, innan vi åkte hemifrån vilket gjorde att jag nöjde mig med en stor kopp grönt te när lilla E njöt av sin Sushi.



Väl inne i biosalongen njöt dottern av en balja popcorn medans mamman unnade sig en ask Läkerol och en Loka samtidigt som vi såg på "Mästerkatten".  



Som nödproviant hade jag även ett kokt och skalat ägg i väskan (i en plastpåse ;)), men besparade min biogranne odören och åt det först när vi kom tillbaka till bilen!
Det visade sig vara perfekt och gjorde att jag inte bröt ihop av hunger när vi efter bion även passade på att handla lite mat på Coop.

Väl hemma slängde jag snabbt ihop en skål med hallon, keso, kesella och vaniljpulver!

Så... nu är jag mätt, belåten och njuter av att ha haft en härlig eftermiddag med bästa dottern!

En perfekt uppladdning inför nattarbete i dagarna tre.....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: