Kom i form

Rivstartar 2012 med Fitnessfighten 30 dagar

Campadre

Kategori: Shopping



Jag är sedan ett par år medlem hos Campadre.

Campadre är en kostnadsfri site där man varje dag får rabatterade erbjudanden från olika företag.
Det är väskor, kläder, husgeråd, smycken, weekendresor m.m.

Jag har under åren gjort flera fynd!

Nu var det ett tag sedan... men idag slog jag till;

En väska i äkta koskinn i färgen "Honey".
Jag har länge letat efter en snygg "konjaksfärgad" skinnväska men dom jag har hittat har varit alldeles för dyra....!

Med lite innestående slantar blev denna väska ett riktigt bra köp.

Det kostar ingenting att bli medlem - det är alldeles gratis!


Och visst kommer den passa bra till stövlarna jag köpte i höstas;

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Snygg!!!!!

    Kram

    2012-02-23 | 13:15:52
    Bloggadress: http://simmat.blogspot.com
  • Susanne säger:

    Tack för tipset "campadre", nytt inköp av icebug löparskor för pang pris:-)

    Du är dagens "bästa"!!!!

    Kram

    2012-02-27 | 10:51:29

Kommentera inlägget här: