Kom i form

Rivstartar 2012 med Fitnessfighten 30 dagar

Kostprogrammet

Kategori: Fitnessfighten


Igår fick jag mitt kostprogram för de kommande 30 dagarna.
Jag skall äta 1500 kcal/dag fördelat på frukost, lunch, middag samt 2 mellanmål, där det är viktigt med proteiner i varje mål.
Jag kommer själv att göra lite småjusteringar, lägga till och dra ifrån lite så att kostupplägget passar mig själv så bra som möjligt. Tex så kommer jag byta ut 3 dl lättyogurt (115 kcal) mot 2 dl 3% yogurt (120 kcal) och äta  havregrynsgröt till frukost ibland.
För att ha koll på att jag inte får i mig för mycket energi, kommer jag att registrera vad jag äter hos Dumbbell.se. Dumbbell är en bra gratistjänst; mat- och träningsdagbok,  som jag använt mig av tidigare och som även finns som app till iphonen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: