Kom i form

Rivstartar 2012 med Fitnessfighten 30 dagar

Fitnessfighten 11/10

Kategori: Fitnessfighten



Imorse hade jag planerat att gå på ett morgonpass Ashtangayoga men jag var så trött att jag valde att sova ut! (skall ju jobba inatt så det passade ju bra ;))
I måndags höll fullmånen mig uppe och igår började jag rätt sent att se på de nya nerladdade avsnitten av Greys Anatomy och Revenge.
Det gäller ju att passa på när man har sovrumstv´n för sig själv..... ;)
(Missa inte svenska premiären av Revenge imorgon kväll på TV3 - den är bra!)

Hela dagen var jag egentligen rätt seg och nästan lite nedstämd.... Tror dock inte att det har med Fitnessfighten att göra utan att det helt enkelt är lite mycket nu med hantverkare i huset, beslut som skall tas, planering, tenta coming up, jobb.... ja... lite av varje!

SÅ... när jag efter att ha lämnat av lilla E hos nattens barnvakter klev in på Sportlife var jag inte alls sugen på att träna - men vilket pass det blev!
Bästa hittills!
Lyfte tyngre, sprang fortare och förbrände 100 kcal mer än vanligt!

F*n va härligt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: