Kom i form

Rivstartar 2012 med Fitnessfighten 30 dagar

Fitnessfighten 14/20

Kategori: Fitnessfighten



Sista dagen som "ensamstående", körde det ihop sig lite med träningen.
Medans lilla E var på barnkalas gällde det att få till en timmas fokuserad och koncentrerad träning. Det kändes dock inte tillräckligt..... och då prioriterade jag ändå att avsluta med 5 snabba minuter med hög puls på löpbandet och kom 5 minuter för sent när jag skulle hämta den lilla damen.

MEN...
Sen vankades det städning!
Lakan skulle bytas, tvätt skulle tvättas, det skulle plockas iordning, dammtorkas, dammsugas, sätta tulpaner i vaser och nya värmeljus i sina hållare!
Satte på mig pulsklockan och körde järnet!
4 timmar och 875 kcal senare sjönk jag ner i soffan och åt en god laxsallad framför "Stjärnorna på Slottet""
Sen kom han, den efterlängtade maken!
Nu är jag inte längre ensamstående... i alla fall inte fram tills nästa lördag ;)

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Känner igen det.... Har varit ensamstående ons-sön, inte helt enkelt att få till allt... Fick springa igår istället för att åka till gymmet för då kunde barnen vara ensamma under tiden.

    Kram

    2012-01-16 | 13:35:01
    Bloggadress: http://simmat.blogspot.com

Kommentera inlägget här: