Kom i form

Rivstartar 2012 med Fitnessfighten 30 dagar

Fitnessfighten 16/30

Kategori: Fitnessfighten

Gnuggade sömnen ur ögonen vid lunchtid (hade jobbat natten).
Kände mig helt ok utvilad och hade dagen planerad; frukost vid halv ett, gymmet vid två och mellanmål vid halv fyra....
Sen började alla hinder torna upp sig. Strul och problem med renoveringen i källaren av alla de olika slag... telefonsamtal med mera, med mera.....
Tryckte i mig frukost vid 2 och fick möta upp maken för att beställa över 100 kvadratmeter kakel och klinker och landade inte på gymmet förrens strax efter halv fem.
Hittade en banan i träningsväskan, fokuserade och körde ut all ilska, frustration och ångest!
Så j*la skönt!

Hade detta varit en "normal" och "vanlig" dag hade jag:
1. Gett blanka f*n i träningen
2. Köpt hämtmat till middag
3. Tröstat mig med en påse smågodis
4. Dragit täcket över huvudet

MEN ... det var ju ingen vanlig dag... det var ju en Fitnessfighten dag så det var bara att spotta i nävarna och bita ihop!
Gissa om jag var nöjd och mådde mycket bättre när jag landade i soffan med en tallrik wookad kyckling och grönsaker strax efter sju...!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: