Kom i form

Rivstartar 2012 med Fitnessfighten 30 dagar

Fitnessfighten 18-19-20/30

Kategori: Fitnessfighten



Onsdag, torsdag och fredag har verkligen rusat fram!

Träning, matplanering, kvällsföreläsning på Förvaltningshögskolan, kvällsmöte för festkommittén inför sommarens stora cykelfest, plugg inför tenta, koordinering av hantverkare, inköp av ytterdörr, skjutdörrar...osv.

Idag är det fredag och jag önskar att jag kunde skriva att det "äntligen är helg"... men när "alla andra" är hemma tillsammans och har fredagsmys åker jag till jobbet, maken till alperna och lilla E spenderar helgen hos mormor & morfar.

Maten går bra, träningen går bra..... allt går liksom på rutin numera ;)

Och Idag har jag unnat mig en riktig ego-stund.
En fantastisk ansiktsbehandling på Lilla Kliniken - det var underbart!

Tusen tack Cilla, Jennie och Lina för den fantastiska 40-årspresenten!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: