Kom i form

Rivstartar 2012 med Fitnessfighten 30 dagar

Fitnessfighten 23/24/25

Kategori: Fitnessfighten




Tja... ingen kan väl anklaga mig för att blogga regelbundet, frekvent och dedikerat?! ;)

Den här veckan känns galen - semester för att plugga och jag släpar konstant runt ett 21 sidigt kompendium som innehåller allt från Hälso- och sjukvårdsorganisationens utveckling, mängder av ekonomiska begrepp som likviditet, soliditet, räntabilitet, kapitalomsättningshastighet och rörelsekapital, beställar-utförarmodellen, styrmodeller etc. Och då ligger det dessutom ett tjockt häfte med övningar på redovisning, balansräkningar och resultaträkningar i köket.
Jag ägnar dagarna åt att banka in alla begrepp och räkna på uppslupna kostnader, interimskulder, lagersaldon och gud vet vad....! Hjälp!

Dag 23, i måndags, körde jag ett rejält FUSTRA pass på morgonen - så himla härligt!

Dag 24, igår, blev en vilodag. Det fanns helt enkelt inte tid.... Men jag höll maten på 1500 kcal stenhårt!

Dag 25 är idag! Idag körde jag 30 min på crosstrainern följt av 45 minuter spinning.
Jag har inte spinnat på hela månaden och det kändes grymt! Jag kände mig stark, utvilad och körde med fullt ös! Hmmm... jag skall ta mig en rejäl funderare på hur jag bäst skall kunna variera min träning med olika slags pass så att inget skall kännas som slentrian och slita på samma muskelgrupper hela tiden.
Idag har jag ätit istort sett samma som igår men har varit extra hungrig vilket har resulterat i 2 extra kokta ägg - gissa om dom var goda?!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Heja heja dig Annika! Beundrar hur du kör med fitnessfighten och allt. Skickar extra pepp från skåne.

    kram Anna

    2012-01-27 | 15:25:52
    Bloggadress: http://www.nejnujaklar.wordpress.com

Kommentera inlägget här: