Kom i form

Rivstartar 2012 med Fitnessfighten 30 dagar

FrozzyPack

Kategori: Träningsprylar



Flera gånger under den senaste veckan har jag behövt ha med mig antingen mellanmål eller frukost till Sportlife för att över huvudtaget fixa att få i mig något var tredje timma!
Min FrozzyPack är grym!

FrozzyPack är en matlåda där locket är en kylklamp. Efter ca 10 timmar i frysen är locket färdigt och maten håller sig sedan kall i drygt 7 timmar.
Igår åt jag först mellanmål när jag vaknade för att sedan åka och träna i dryga en och en halv timma. Efteråt satte jag mig i omklädningsrummet och åt min frukost. I matlådan hade jag yogurt och bär och i en påse som jag lagt ovanpå det kalla locket hade jag en påse med äggvitor och en påse med musli!
Kallt, fräscht och gott!



Själv skall jag köpa mig en FrozzyPack till, för det kommer dagar då jag behöver ha mer än ett mål mat med mig i väskan. Frågan är bara vilken färg jag skall välja denna gång....! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: